Yeþilçam da Dövüþ Kurallarý 1)Kavga sahnelerinde,eger ortalikta bir havuz gorunuyorsa,grup ne kadar kalabalik olursa olsun, kavga butun kotu adamlar havuza atilana kadar surer...
2)Havuzun gercekten de kotu adamlar uzerýnde nihai bir etkisi vardir.Havuz yakininda kalabalik bir dogus cereyan ettiginde,kotu adamlar kahramanimiz tarafindan defalarca yere serilseler bile kalkip yeniden saldirirlar.Ancak havuza atilan asla havuzdan cikip tekrar saldirmaz.
3)Tabancali catismalarda ;kurtulmak icin fotr sapka giymek yeterlidir.Bu kesin bir tabudur:Fotr sapka takan birinin,sapkasi vurulur...
4)Ormanda dogus sahnelerinde ,polis tam iyi adam kotu adamlarin hepsini alt eder etmez gelir.Kahramanimiz son yumrugu atýnca,birden bire orman yolunun ortasýnda arka arkaya dizili iki ya da uc polis arabasý belirir.
5)Polis baskinlarinda,kac polis arabasi olursa olsun,hepsinin kapilari ayni anda acilir.Ondeki arabadan iki tane pardesulu ve fotr sapkali sivil polisle iki tane uniformali polis,arkadaki araba ya da
arabalardan da dorder tane uniformali polis cikar...
6)Silahli catisma sahnelerinde,en kotu yer tavandir.Tavanlarda kotu adamlar durur ve hepsi tek tek vurulup asagýya duser.
7)Tavandaki adamin yapabilecegi en kotu sey,arkasý donuk olan kahramanimiza nisan almaktir.Cunku tam o anda,kahramanimizin arkadasi tarafindan vurulur...
8)Eger kotu adamin elinde bastan bicak varsa korkuya gerek yoktur.Cunku bu durumda,kahramanimiz kotu adamin kolunu bukerek bicagi elinden dusurur.Ancak elinde bicak gorunmeyen adamlar tehlikelidir,Cunku son anda cikarip esas kiz ya da esas oglanin karnina saplayabilir...
9)Yerde kum varsa,kotu adam ne yapar eder bir avuc alip kahramanimizin gozune atar...
www.bluesash.net
|
|